środa, 5 lipca 2017

Różowa sukienka kombinowana

Jak szybko zrobić nową kreację?



Pozdrawiam wszystkich, życząc cieplejszego lata!

Zbliżała się uroczystość w zakładzie pracy, a ja zawsze na taką okazję musiałam mieć nową kreację własnoręcznie wykonaną. Do tej pory były to sukienki, najczęściej maxi wydziergane szydełkiem, czy na drutach. Jednak tym razem pozostało mi niewiele czasu. Na wykonanie nowej sukienki stanowczo za mało.
Wybrnęłam więc sposobem. Przeznaczyłam rozkloszowaną jedwabną spódnicę, której jeszcze do pracy nie zakładałam, na przekształcenie jej w sukienkę kombinowaną. Dorobiłam szydełkiem bawełniany top w różowym kolorze (zapasy włóczek zawsze się u mnie znajdą), a mama (krawcowa z zawodu) starannie go doszyła.
Kreacja wyszła efektowna, a czasu na wykonanie straciłam niewiele. Impreza wypadła znakomicie! Moje poczucie dzięki nowej sukience było szampańskie. Rozkloszowany dół atrakcyjnie wirował podczas tańców, jakich nie zabrakło podczas spotkania.

Tkanina jedwabna jest bardzo delikatna, a bawełniana włóczka ma tendencje do tracenia koloru, dlatego sukienkę piorę ręcznie, suszę w miejscach nienasłonecznionych (najczęściej w łazience), prasuję żelazkiem nastawionym na jedwab.

Szydełkowy top wykonałam techniką filet wg schematu:















Tak prezentuje się sukienka na mnie zaraz po wykonaniu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz