czwartek, 29 czerwca 2017

Turkusowa spódnica szydełkiem

Witajcie w wakacyjny czas!
Nareszcie upragnione wakacje. Pogoda jednak w kratkę. Wszystkiego po trochu - upały, deszcze, wichury, ... .
Ja nigdy nie narzekam na pogodę, każda jest dobra, by zrobić coś dobrego dla siebie i innych. Kiedy aura nie sprzyja dłuższym spacerom, z przyjemnością poświęcam się swoim pasjom. Oczywiście, dziewiarstwo ręczne to jedna z nich.
Dziś zaprezentuję kolejną spódnicę wydzierganą szydełkiem.























Jak niemalże zawsze, natchnęły mnie poszukiwania w Internecie i obserwacje wyrobów słynnych projektantów, zajmujących się tworzeniem dzianinowych kreacji. Od wielu lat podziwiam projekty plażowej mody Anny Kosturowej:
https://annakosturova.com/index.php/cPath/128_89/osCsid/uu1ga7gk3vtrbp716gi5ccqu20

Wykorzystałam model zwany Flapper Dress.



















Schemat znalazłam na rosyjskiej stronie www.osinka.ru
















Moją spódnicę wykonałam ze 100% bawełny w kolorze turkusowym.



Przepraszam za koszmarną jakość zdjęć.
Życzę udanych wakacji i efektywnego wypoczynku!
Krystyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz